Brev:
Mælk/mad 10 måneder
4. februar 2022
Alder:
10 mdr.
Mælk/mad 10 måneder
Hej Helen.
Jeg skriver da jeg er lidt i tvivl om mælkemængden til min søn.
Han er dags dato 10 måneder og en uge.
Døgnet ser således ud:
Vågner omkring kl. 06
Får morgenmad ( havregrød eller øllebrød med mme )
Mellemmåltid omkring kl 09/10
(Semper smoothie, en halv bolle, frugt, et halvt stykke rugbrød)
Bliver tilbudt mme af kop
Får frokost omkring kl 12
( tudbrøle, frugt, grønt, osthaps mm.
Får tilbudt mme af kop.
Mellemmåltid omkring kl 15
Bliver tilbudt mme af kop
Aftensmad:
Hvad end vi får eller pasta, rugbrød, grød mm.
Bliver tilbudt mme af kop.
Bliver puttet mellem 18:30 og 19:00
Drikker mellem 180 - 210 ml mme.
Mellem 23 og 03 vågner han og får 60 ml. Fortyndet. (Igang med udfasning af denne flaske)
Men vil du mene vi har fjernet for meget mme i hans alder?
Resten af dagen får han tilbudt vand af kop og drikkedunk med sugerør.
Med venlig hilsen
Trine